KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Khamis, 24 September 2009

singgah sakan !

Raya oh raya !

Buka radio semua lagu raya ! semangat aku memandu sana sini. 1st day memang best, rancak, excited, teruja, gersang ? errr...tertinggal rancangan raya kt tv, panggung !

takpe !

janji dapat jalan raya..drive..drive..drive (al-maklum la driver sepenuh masa !)

Masuk 2nd day,

muka da masam (semuanya 1st day punya story !)

Sama ada aku yang tak sedar atau aku ni muka tak malu atau pun mereka yang tak perasan. Aku pelik dan hairan, kenapa aku tak dapat duit raya ?!

Duit raya ayah bagi pagi tu, buat isi minyak keta. Pi sana, pi sini, isi lagi..isi lagi..lagi..lagi dan lagi ! RM100 takde benda ! da la tengok wayang pun tak dapat. Dompet pulak, duitnya keluar macam air je..isinye takde..uhuhu

Kenapa la dorang tak caye ! umo aku 13 taon arrr ! !




20 taon dlm IC je ! uhuhu


pss : Nama aku dah black list dalam senarai 'duit raya untuk anak buah' cis !!
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Aida Manap berkata...

heheheh..itula yg kakngah rasa bila along dah masuk ITM dulu..suddenly, kiteorg yg bebawah nih plak yg tak dapat duit raya...huh

takpe..tu belum ayong dah keje nanti...pastu jgn lupa anak kakngah nyer duit raya ye...hehehhehe

Cik Yuki berkata...

ahaha kompom tak lupa! lagi kiut ank k.ngah lg up duit raya die dpt...ehehehe