KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 2 September 2009

Jang...oOoooOrang bujang ! ! !

Jang...oOoOoOrang BuJang...
Mane la perginya kau MAT BUJANG ?!
Aku ni AWEK BUJANG,
dari tadi menunggu kehadiran kau..yang tak datang2.
agak2 bila la kau nak masuk meminang ??

ahaha takdenye..mak aku cakap aku ni tak cukup umur..takleh kawin. Ade ke patut die ckp aku macam tu..(tipu jerk!) bosan weh! aku rasa kekosongan..(dan..dan..) :p
Walaweh! tengok si Kaer ni..die ni takde la ensem sangat (keh3). Tapi, aku tertarik dengan senyuman die. ehehe tengok Dairi AF pun semata - mata nak tengok die gelak2. Aku suka la tengok kawasan mulut dia. lagi2 time die gelak2..sweet lor. Hah~~ kalau nak marah pun tak jadi.. :p
Ni lagi sorang..tapi line die orang len dah masuk. Jadi, dok diam2! aku rasa dia ni pun tak ensem gak..ohohoho tapi aku jatuh cinta dengan senyuman dia sekarang. kira picture ni terbaik la! ehehe (gewdik tol!) aku suka die punya kening, mata, mulut..gigi ? ehehe kire muka dia perfect la..walau pe pun..dagu adik lelaki aku gak yg menjadi pu~jaan ha~tiku! ehehe

secara jujurnya. kalau aku jumpa je ngan mamat2 yg senyuman dorang macamni (yang takde awek kat sebelah die !).

situasi pasti : aku akan berhenti dan memerhati, pastu aku senyum sorang2 nanti kakak aku tarik tangan aku kuat2 (macam tarik rumput berakar serabut) sebab kalau tak aku hilang

p/s : kalau kamu semua jumpa budak pempuan pelik macam ni kat shopping komplex memang sah la itu aku! :P

aku ni takleh pergi shopping sbb nanti aku hilang ahaha..seyez !

ok la..aku nak search MR.CHRMING aku kat GOOGLE. selamat meng-google !

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: