KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 2 Oktober 2009

satu demi satu akhirnya selesai tapi tambah lagi satu. berapa jumlahnya ?

Cik, anda didapati bersalah kerana memadu dibawah pengaruh dadah !

hah ?!

adakah aku mengambil dadah ?? TIDAK !!

sebenarnya, aku makan panadol sebab pening kepala tapi aku tak sangka pulak yang aku leh khayal bila makan benda tu dan situasi ketika tu aku tengah memandu ! bahaya betol !

nasib baik tak terserempak dengan Encik Polis ehehe

......

Cik, abang anda didapati penghuni Hospital Pantai Bangsar anda perlu kesana segera !

hah ?!

1lagi ! adakah dia dalam keadaan yang membimbangkan ?? TIDAK !!

sebenarnya saja je dia nak claim insuran. pastu dia nak pulihkan hubungan aku dan kakak aku yang tengah kacau time tu..ceh !

.......

Cik, anda perlu melangsaikan hutang atau anda akan disenarai hitamkan tak boleh keluar negara !!

Sudah !! Adakah benar semua ini ?? TIDAK !!

sebenarnya, aku je yg rasa aku ni berhutang..betul what..kerja dah takde, hutang kereta lagi..hutang kad kredit lagi (walaupun under nama ayah aku !) arghh!! padan muka..!!

so..

aku kena kerja la..

nak cari kerja..

nak cari kerja..

nak cari kerja..

nak cari kerja..

huh !
awk2 sume ? ada keje kosong tak ???

psss : aku kena kerja. sedang menghadapi masalah ekonomi dunia ! aduh !

tau ! entri ni merapu ! huh !
setelah bersawang blog aku ni..entri merapu je yg korang dapat ehehehe

sowiii...
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: