KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 10 Oktober 2009

sayang sahabat

aku sayang kau lebih banyak daripada..

kau sayangkan bf kau
kau sayangkan family kau
kau sayangkan kawan2 kau
kau sayangkan hidup kau

tapi maaf la sebab aku sayang tuhan dan family aku lebih daripada kau

aku tetap sayang kau...

aku ada tika kau bersendirian
aku ada tika kau memerlukanku
aku ada tika kau memanggilku
aku ada tika kau meluahkan kegusaran kau
aku ada disetiap saat kau terfikir tentang ku

cuma semuanya akan terhenti nanti..
terhenti pada saat yang tidak aku ketahui
pada saat yang sangat aku takuti

ketika cinta Dia memanggil aku

ketika itu..
kau akan tahu yang kasihku terhenti didunia
dan bersambung disyurga nanti..

KHAS untuk SAHABAT baik aku yang sentiasa ADA DIHATIKU,

RAJA AZLAN - alan
AMIRUL SHAHMI - mirul
FARAH EZZATY - fara
NOOR SUHADAH - sue
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

6 ulasan:

izwan7 berkata...

name aku takde ke..huhu..

Aben berkata...

name sey?
x do ko?
aiyoo....majok la camni...

T.T huk huk huk

Unknown berkata...

izwan ;

la..yeke? later aq add k..ehehe




aben ;

jgn sedih dowh..nnt aq sedih gk uhuhuk

::[putihpurple]:: berkata...

hai cik yuki..
ohh~juga psal sahabat..

>>cuma semuanya akan terhenti nanti..
terhenti pada saat yang tidak aku ketahui
pada saat yang sangat aku takuti

ketika cinta Dia memanggil aku

ketika itu..
kau akan tahu yang kasihku terhenti didunia
dan bersambung disyurga nanti..

uhuks~sedeh tuu...T__T

Unknown berkata...

si putihpurple;
tu la ayt spontan..tiba2 je keluar ehehe
mmg tu la ayt plg best pn ehehe aq pn ske gk ayt tuh .

ceh! perasan sudah! ahaha

Unknown berkata...

chill babe ;)