KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 11 Oktober 2009

aku dan jalan raya


umur aku 20 (tapi kekadang 15 tahun)
ketinggian aku 150cm (tak layak jadi polis atau tentera!)
berat 42kg (nak kurus lagi)
aku pemandu jalan raya
jalan raya bukan aku punya, aku kongsi.
aku memandu kereta SAGA BMX ops! salah BLM 1.3
no plat WSW 4xxx
warna hitam
bodykit belum tukar lagi (otw..tunggu duit wujud dlm bank)
tinted hitam supaya tak kena ngorat.
tapi sayang..seribu juta kali sayang..
walaupun atas nama aku..
tapi hak milik bank !!!

aku suka memandu
aku suka tengok orang lain memandu
tapi, aku tak suka pulak
aku tak suka pemandu kereta yang s***

kesialan mereka terbukti bila ;
- mengekori dengan dekat.
- pandu slow kt link kanan
- pandu macam mat rempit
- memandu cara tentera dalam hutan
- mengekori aku (bila terpecah rahsia aku ni pempuan) aku tak layan ngorat dijalanan..

dan banyak lagi..


terus terang aku nak bagitau.
kalau korang nak buat kereta aku bercalar ! suh bapak korang beli jalan tu..! jangan nak merempit dengan aku ! sebab aku pun bayar roadtax!


pssst : aku upload pic kete aku bila aku da renovate ehehe

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Nescafe ais berkata...

~Wah..Lu label driver yang lu listkan tu sial. Tak baik lu.

~Kalau gitu gua cadangkan lu naik bas or jalan kaki jer yer. Haha

Cik Yuki berkata...

sbb gua terlalu baik la dorg bt sial ngn gua ahaha

kalo ikutkn gua mmg lbh suka nek bas n jln kaki. tp terpaksa bw kete..grrr