KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 9 Oktober 2009

aku suka apa saja

nama samaran aku Khai
nama popular aku Cik Yuki
nama penuh aku Khairul Atikah
perwatakkan aku seperti TOMBOI

tp

jiwa aku PEREMPUAN CANTIK
naluri aku LEMBUT
rasaku, aku AYU
tapi still CONTROL MACHO

aku selalu berangan nak jadi ayu, cantik, menarik, da bomb!
ahaha

mereka sangka aku lesbian
padahal aku tak tahu lesbian tu apa?
aku tak tahu nak jadi lesbian bagaimana?
aku benci spesis yg dilakhnat Allah ni
tp aku tahu spesis lesbian ni sakit..ahaha

aku jiwang
aku sentimental
aku pemalu. selalunya muka tak malu.

aku suka seni
aku suka foto
aku suka menulis
aku suka bercerita
aku suka puisi. tapi tak reti menulis puisi

aku suka baca puisi
aku suka baca apa je yang memberi ilmu
aku suka berangan
aku suka baca manga
aku suka lukis karekter manga
aku suka berlakon juga..
aku suka nyanyi2. dalam kereta ja..

aku juga suka si...err rahsia lah!
aku cintakan..ahaha secret lah!

aku juga suka main2 kat page aku sendiri.
aku rasa page aku sempoi
tapi kekadang aku tak faham apa yang aku tulis
tapi aku tetap suka page aku

aku suka.....KAMU (^^)

psss : aku suka ibu aku suapkan! kalau dia tak suapkan sampai esok pun belum tentu aku makan nasi ahaha siot! aku malas dowh makan..! kalo aku makan pun aku malas sangat nak kunyah. tu la yg aku slalu kena sintom "tercekik!" ahaha



aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

6 ulasan:

Adila Ady berkata...

hehe..sajak y sempoi je!

Adila Ady berkata...

hehe..sajak y sempoi je!

Unknown berkata...

wah! tak sangka...aku berbakat ! uhuhu perasan sudah...tq

naMie berkata...

ehehehe~ thanks sebab suke kt kite [aku suka.....KAMU (^^)]

upsss...terperasan plak~

Unknown berkata...

namie ;

ahaha xpe..perasan xpe.
jgn berperasaan sudah..geee

Aben berkata...

hohohoho
tgah siok bace puisi ni...
ado plak yg ter tak siok nyer...
yg d cntai tu....secret ya nama nya?
:P