KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 21 Oktober 2009

pagi yang simple. hati senang. jiwa tenang

i got RM50 from ayah. Actually, untuk duit kerja. Tapi memandang RM100 sudah ternampak dalam akaun CIMB Bank jadi aku decide untuk menggunakan duit RM50 dulu. Nanti, aku gantikan semula bila aku ke mesin ATM.

Aku beli buku yang sudah lama aku impikan. (sepatutnya tidak perlu ada dalam impian ahaha) 'akulah perempuan muda itu' aku tahu pasal buku ni bila aku terbaca salah satu blog yang tidak lagi ku ingat addressnya (maafkanku!) ya! isinya menarik. Puisinya ringkas tapi puistis.

Berbekalkan duit baki tadi, aku ke starbuck. lepak. lepak. dan siapkan assignment. tapi, gayanya aku asyik melayan karenah budak - budak yang asyik melayan emosi di myspace, facebook dan blog. apatah lagi, terdapat entri baru daripada blog sakai ini.

Berbahasa yang penuh madah, mungkin. rasa berlainan pulak. ahaha semuanya gara - gara pembacaan aku tadi. what the annoying me wakakaka sementara dua jam lagi aku perlu merayap keluar untuk topup memandang kredit aku telah terpapar nombor "kosong" jadi perlu sangat la aku cari celcom topup di dalam banggunan yang penuh kemewahan dan kekayaan isi setiap store, kedai didalamnya. wah!

aku rasa cukuplah penulisan yang menjengkelkan ini..out!
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

4 ulasan:

intanurulfateha berkata...

.pinjam duet! ;)

chotz berkata...

hehehe....merewang sakan nampak

Unknown berkata...

cik intan.

sila jmpa sy disini..dpt la duit itu sy pnjamkn ahaha

Unknown berkata...

chotz ;

pendapat kita sma sgt..ahaha