KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 2 Jun 2009

angan angan sebelum tidur

:dah menjadi tabi'at aku berangan sebelum tidur?? oh tidak! aku bukan begitu:

setiap gadis/wanita/women/girl dan segala yang berkaitan dengannya selalu impikan kehadiran seorang lelaki rite?? mungkin bukan untuk sesetengahnya ataupun semua.

tp,
aku berharap (walaupun masih belum ada komitmen untuk itu) aku akan berjumpa dengan seorang lelaki yang mampu buat aku jatuh cinta padanya setiap kali aku membukakan mataku. buat aku terfikirkan tentangnya setiap saat yang ku lalui. buat aku bermimpi tentangnya setiap kali tidurku.

dia ada dengan aku setiap kali aku terfikirkan tentangnya. dia terima aku seadanya. dia berani untuk mengubah aku mengikut kemahuan aku dengan pendapatnya yang matang dan bernas. umur? bukan ukuran, mungkin. yang penting dia tahu untuk buat aku jatuh cinta..

ade tak?
rasanya aku belum jumpa lagi..

ada? mengarut!
yang hadir cuma;

mengganggu aku bekerja disiang hari. buat aku dihina dan dikeji oleh orang lain. buat aku terjaga asyik miss call, call, mesej setiap saat..tiap kali aku nak rehat. buat aku tak lena tidur dengan igauan mesej merapu, ambil berat konon?? pi rah!! hampeh! huh!!! (beristifar)

kenapa itu yang datang? ya, adakala cinta hadir daripada benci. tapi, macamne pulak dengan suka kepada benci?? masih adakah cinta?? ya. aku single. aku tiada komitmen untuk mencintai sesiapa buat saat ini tapi kalau cinta itu hadir aku terima dengan hati yang terbuka..in love.

cinta untukku bukan paksaan dalam hubungan tapi yang ikhlas dari hati untuk cinta..


aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca