KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 3 Jun 2009

Separuh Gila

:dia adalah perkara terbaik yang pernah jadi dalam hidup aku:



Rasanya bukan separuh gila lagi. tapi, dah gila pun! warghh!! rindu adik aku..aku tak boleh kerja dibuatnya..kesian die, aku dpt tau die demam. tapi, seronok pulak bila dengar dia ketawa (dalam talian pun jadi la). Macam mana la dia agaknye, ingat kat aku tak?? adoiyai...ADIK! AYONG RINDU NIH!!

p/s : aku pecinta kanak - kanak!

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

3 ulasan:

adibahrisha berkata...

alolo..sweeetnye adik u...yg laki tu pun adik u jugak ke? hahaha...opsss...lebih plak.

si poyo berkata...

ahaha yg lelaki tu cousin je..

botak tanjung rambutan berkata...

danial windu ko smpai demam..
ahakz...
hope ko akan curahkan kaseh sayang kt die lbh dr pe yg ko sayang k...
gud luck...