KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 5 Jun 2009

: Lepas rindu :


aku berjalan kaki dari medan gopeng ke rumah! sepanjang perjalanan, asyik terfikir pasal adik je..bila la nak sampai kawasan perumahan nih ?! sampai je deretan perumahan, aku dah tak tahan lagi..aku pun berlari. laju..laju..laju..laju lagi...adik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku : (meluru lari ke pintu yang memang dah terbuka..mcm tau2 je) adik! tengok siapa yg datang!!!

adik : (tak reti cakap pn..) huh!! yong...!! pi..yong..!! (bagitau semua orang dalam rumah yang aku datang pastu berlari ke arah aku dengan teruja giler)

peluang datang time tu, aku terus peluk badan chubby adik tu. peduli la, aku dengan busuk masam nih..

aku : adik! rindu ayong tak..??

adik : (jawapan macam biasa..) tak..tak (sedih!)

aku : adik...

tak sempat habis cakap, adik tarik tangan aku. ada mainan baru. masa ni semua benda dia tunjuk kat aku dengan muka excited ehehe

adik : ni..ni.. (pastu merapu pape je yg dia suka..)

aku : siapa yg belikan?? (saja - saja tanya)

adik : mummy..

huh! aku dengan berpeluh, busuk, masam..main je ngan adik. sampai die pun busuk masam gak..ehehe


: guna kamera PSP :

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

3 ulasan:

SwEeTFoResT berkata...

comeyh nyer adik dier..cam cine je..hehehe ^__^

sol berkata...

weh! aku teruje! psp ade cam!? shait! seyes?

si poyo berkata...

sol ;

btul weh...mmg de, nnt aku masukkan pic psp tu eh..
ehehe