KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 6 Jun 2009

KOTA....????

kota wut??

aku baru sampai KL. shit! apesal mengantok sesangat dalam bas tadi. <- jwpn dlm post smlm.

KL - IPOH - KL (aku naik bas yang sama! pemandu yang sama! macam tau2 je.)

sampai kt KL ;

macam biasa, aku berjalan kaki dr PUDU ke CM untuk amik bas Rapid U74

sampai depan mydin.....

aku stuck sekejap...err..betul ke aku kat KL nih?????

aku rasa macam berada di Pakistan, Bangladesh, Indonesia, Myanmar, Thailand...wtf! Sial, ramainye warga mereka ini..??? aku pulak yang terasa asing. Mata yang lain asyik meliar je (sambil melepak isap rokok, hodoh betul!) pandang aku. shit! buruk sungguh permandangan kat KUALA LUMPUR nih...

tp..

kwsn tu jela..

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Unknown berkata...

biase la..cari makan..sile la ngowat salah satu puak 2..hakk

Unknown berkata...

ahaha xnak ah!