KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Khamis, 4 Jun 2009

:perkara yang tak dijangka:

pada suatu hari, aku sedang buka facebook aku. ah! bosan. aku alihkan perhatian aku sikit, buka myspace. hah! ada member komen picture, happy giler! btw, sorang je yg komen?? uhuhu but alhamdulillah. bosan ah! aku terus sing out dedua rancangan aku di siber tu. alahai..errr...



so, aku pun buat final decision untuk mengisi kebosanan minda ni. buka la blog nih. oh, ada dua komen. ok, jom tengok! aik??? "anda menerima award"??? ish! erm, dalam hati memang ni yang aku nak kan. wow! ape lagi, tengok la award yg aku dapat tuh! hebat gak aku nih! ahahaha budak pendek!

tanks matahari! aku just follow je blog die ehehehe tak sangka dia sudi beri award ni pada aku!! tanks a lot!!

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

1 ulasan:

solehah berkata...

tahniah2 hahaha. sol seronot tgk tika seronot! wohooo! :P