KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Khamis, 16 Jun 2011

sejuta kali maaf

Assalamualaikum . . hello there !


Ingat tak kucing yang aku jaga tu ?? Nazak dah . . macam nak mati . . aku pun tak tahu nak buat apa . . daripada pandangan mata . . macam ada yang dia nak beritahu tapi tak terlarat . . tak terluah . .










Korang, tolong doakan aku tabah oke ?! Sangat perlukan . . aku tak mahu nampak tak happy . . aku taknak siapa pun risau . . aku oke je . . cuma, aku berharap . . semuanya akan kembali seperti sedia kala . . amin

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

7 ulasan:

Miscellaneous Smiles berkata...

ouhh knp nihh..?

moga sntiasa tabah yee..=)

Mawar Berduri berkata...

semoga kucing tu cepat sembuh dan panjang umur.. aminn...

Shybie Hasliza :) berkata...

chomel nya gmbar tu.
hantar lah g clinic haiwan youu..

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

misc. hope so -.-

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

mawar berduri. amin ^^

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

shybie. da anta da ^^

Siti Mashitah Saidin berkata...

amin