KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 13 Jun 2011

Janji Kuat !

Assalamualaikum . . hello there !

Hyepp ^^

Hurmmm . . macamne nak mulakan eh ?!?

Tau ta ?! Sejak akhir - akhir ni, ada kucing tu sakit . . so, aku busy tolong kucing tu . . sebab tu la aku dah lama tak update blog ni . . err . . cian kucing tu . . macam - macam sakit die . . ^^ . . pape pun, aku dah bawa kucing tu gi klinik dan dia akan kembali pulih ^^ trust me !


Maafkan aku kerana tidak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintaiku
Kerana semua yang ada
Hanyalah untukmu

Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta teragung darimu

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua isi hatiku













T-T

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

4 ulasan:

Tieah Madian berkata...

Pasal kucing rupanya.. Hahaha.. Eh,, ade plak Hazama terselit.. Agak best lagu dia kan.. Tapi tak leh lawan lagu masa AF8.. Sekali dengar dah jatuh cinta.. Lagi lagi lagu kebahagiaan dalam perpisahan..

Unknown berkata...

hehee kucing tu . . ak lah . . hahahaa

Unknown berkata...

smoge kucing cik yuki sht2 semula yaw...
hazama cml..^_^

Unknown berkata...

sya . . insyaAllah ^^