KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 11 Jun 2011

Bila Penat . . Aku Malas ^.^

Assalamualikum . . hello there !

Siapa penah rasa sangat penat sampai-kan bila korang melangkah tu rasa mengantok yang teramat sangat . . pastu, korang stop dan duduk . . boleh plak korang tertidur !

Siapa ? Siapa ?

Aku la, siapa lagi . . hohooo . . penat uh . .
Bulan ni, aku menghabiskan hampir 85% masa didalam kereta 10% kat office dan 5% lagi kat rumah . . sampaikan aku rasa nak ambil sehari cuti ! aku nak duduk kat rumah je . . huuu . . oke, semua tu takkan tercapai . .

Aku pergi mana ??

Acenni, rumah aku dan tempat kerja . . jauh ! jauh ! jauh sangat ! . . huuu . . oke tipu je, jauhnya tak la sangat setakat RAWANG-KL je tapi kalau sepanjang jalan tu jam jer . . hampir 2jam jugak la nak sampai rumah -.-'


Hujung mingu pulak, drive pergi kenduri kawin, drive untuk ayah . . lil bro aku tuh pulak dok main cop hari munggu aku . . hehee . . layan jela karenah beliau . . tapi sebenarnya aku rasa macam tak menyempat je nak ber-honey-moon . . lebih cian kt kesayangan hati hamba . . beliau dah turun darat seminggu . . dating pun tak sempat . . huu . . family first . . ^^

Pastu an, spoil giler ! bila tetiba ada serangga apa entah masuk dalam telinga -.- sangat-sangat sakit oke ! dan aku terpaksa pretend oke walaupun sakit . . pastu, klinik yang ada boleh tutup pulak ! hurmmm . . sakit dah kepala aku . . nangis lah sesorang dalam bilik mandi tuh . . sakit gilerr !

Camne aku handle sume tu ? Ni haa . . update blog . . *mengadu la konon ^^* . . main FAKEbook . . chatting-chatting . . tidur 5minit tadi . . hohooo 5minit ?? bangun je . . nak pecah pale wehhh ! hahahaa

Oke la, aku nak keluar ni . . lil bro kesayanganku itu nak beli barang lagi sebab petang tadi tak sempat . . pastu, nak hantar member die kat asrama balik . . hehee . . ini je cerita bosan untuk kali ni . . sorry eh, update kisah yang membosankan . . kui . . kui . . jangan marah haaa ~.~

~ cute Onew Shinee ~

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Unknown berkata...

penat betol..jadual yg padat..huhu

Unknown berkata...

hehehe agk padat jugak lahhh ^^