KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 24 Jun 2011

Jumaat . .

Assalamualaikum . . hello there !

Woot ! Woot ! Buat apa tuh ?? Huuu . . hari ni (jumaat), aku sangat malas nak jalan sebab aku rasa better aku duduk kat office je . . lagipun, aku dah terhidrat ! semua dah keluar . . masuk, belum lagi . . erk ?! *apa aku merepek ni ??* camni, aku muntah pagi tadi . . 3x . . kali ke-4 dah takde apa nak keluar heheee semuanya kerana aku makan over limit ! teng kecik tapi, entah kenapa pagi tadi aku punya selera nak makan macam - macam ! padan muka aku . . hohohooo *pitam*

*MAAF SEBAB BUAT SEMUA ORANG PANIK ! SEBENARNYA, AKU LEBIH PANIK TAPI TIME TU AKU TAK LEH NAK BAGITAU YANG AKU OKE !*

Boleh tak aku nak cerita tentang kasih sayang ?? Sorry eh kalau bosan . . hehee tapi, aku nak citer jugak !

Aku ni, seorang yang sangat ego . . aku susah nak tunjukkan kasih sayang aku kat seseorang tu tapi, taip boleh la . . kekadang, aku tulis surat . . heee . . kalau la aku tulis je surat atau text sape - sape . . dorang mesti call aku . . dorang panik . . macam adik aku hari tu, "weh ?! kau kenapa ?! jangan la buat aku susah hati . . esok aku exam !" huhuu aku tak bermaksud pun nak buat die camtu . . aku cuma nak beritahu je -.-"

Overall . . kalau aku cuba sampaikan 'kasih sayang' mesti ramai yang ingat aku ni buang tebiat -.-" sumpah aku tak pandai . . lepas bagitau, mesti malu tak ingat !! pastu aku fikir, 'eh ? apa aku merepek ni ?' . . hurmm . . 

Lagi satu, aku ni susah sangat nak sayangkan seseorang tu . . tapi, bila aku sayang . . aku tak pandai nak tunjuk . . lagi - lagi, kalau depan mata . . dalam mesej tu . . berduyun - duyun perkataan sayang yang die dapat . . tapi bila depan - depan . . ?? punoooh ! *pernah ar sekali buat, merah telinga* rasanya, sampai ada yang kata aku tak sayang dia ! aku sayang sangat sebenarnya -.-

Disebabkan, aku ni selalu sangat no heart feeling . . aku sangat lambat nak biarkan diri aku menyayangi orang lain . . tapi, lepas apa yang dia dah buat untuk aku dan bila tuhan dah buka kan pintu hati ni . . baru aku sedar betapa beruntungnya aku memiliki dia . . seorang kakak yang sangat - sangat baik hati dan penyayang . . ! Memang la aku sayang tapi sekarang ni aku lagi . . lagi . . lagi . . lagi . . dan sejuta kali lagi lebih sayang dia . . ! 

Sayang sis sangat - sangat !! Untunglah dapat kakak yang memahami adiknya dan sangat - sangat untung sebab kakak dapat adik yang cute *perasan!* lebih menguntungkan lagi bila aku rasa macam dia ni kakak kandung aku pulak . . sorok la apa pun, tau je die . . buat la apa pun . . dapat je die hidu . . hilang camne pun . . jumpa  je dia . . pergi la mana pun . . ada je die *dalam hati* . . sebenarnya, masa sis call aku nak cakap camtu la !! ape aku pergi cakap benda lain pulak tadi ?? haishhh !

*aku mengarut panjang lebar . . jauh panggang dari ayam aku merepek tadi* hahahahahaaa agaknya, dia dapat tak apa sebenarnya yang aku nak cakapkan walaupun aku merepek . . ?? -.-


Sejujurnya, aku sangat sayang !!



*nak mcflurry oreo -.-*
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: