KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 31 Oktober 2011

Rindu

Assalamualaikum . . hello there !

Hidup aku penuh dengan tanda tanya
Sayang aku ke ?
Rindu aku ke ?
Penting ke aku ni ?
Salah aku ke ?
Mana silap aku ?
Ada ke aku dalam hati tu ?
Semuanya soalan yang tidak berjawapan
Yang pasti,
Aku rindu sangat !
Pasni ada yang marah kalau aku bercakap lagi.
Tapi aku tetap nak bercakap lagi.
AKU RINDU !!
Mana dia pergi ?
Kenapa dia pergi ?
Untuk apa dia pergi ?
Dia dah benci aku ke ?
Dia tak sayang aku ke ?
Aku ada buat salah ke ?
Kenapa dia hilang ?
Kenapa tak beritahu aku ?
Semua soalan yang tidak berjawapan
Yang pasti,
Aku sakit sangat !
Pasti ada yang marah kalau aku bercakap lagi.
Tapi aku tetap nak bercakap lagi.
AKU RINDU !!
Dah lama aku tunggu
Kenapa tak call balik ?
Kenapa tak balas mesej ?
Kenapa tak pick up call ?
Kenapa ?
Kenapa ?
.
.
.
.
.
.
.
Masih menunggu










| Sis . . adik awak rindu kat awak sesangat . . maafkan dia kalau dia buat awak terasa hati . . lupakan dia kalau dia buat awak rasa benci . .|

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

1 ulasan:

azmiramin berkata...

rindu itu indah...