KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 22 Oktober 2011

rajuk aku

Assalamualaikum . . hello there !

Aku merajuk

Aku kena marah tadi

Padahal aku dah tahu yang dia takde mood dan ada masalah lain

Tapi

Entah kenapa aku touching bila dia marah aku suruh makan tadi . .

"Mana ada akak marah . . suruh makan taknak . ." - yela, memang macam semalam aku kenal dia kan ?? hm dan aku ni pun, asyik nak merajuk je semenjak demam ni . .

Tapi

Rajuk aku tak lama pun . .

Memang salah aku la, degil ! suruh makan tak mahu . . sebab tu dia suruh jugak aku makan . . kalau dia tak marah, ada aku nak pergi makan ??

Rajuk aku sekejap je . .

Bila dia pergi ambil air suam dan ubat bagi aku makan . . pastikan aku makan ubat dulu sebelum dia pergi solat . . hm


TERHARU - aku tak tahu la macamana nak hidup tanpa dia lepas ni . . lepas ni, Kak Ekin akan balik ke Kelantan :( maknanya aku dah takde kakak lagi . . takde orang nak dengar aku membebel . . suruh aku berhenti menangis . . aku dah takde kawan nak bergaduh . . takde orang nak pegang tangan aku bila aku berjalan, melintas jalan, berlari . . takde yang meneman aku kemana je aku pergi . . takde lah bayang bayang aku lagi . . takde dah pasni . .


Aku sedey sangat . . sebab tu aku asyik nak merajuk jer dengan dia . . hmm





| Dah la semalam aku suruh dia pergi . . |



- menangis -
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

3 ulasan:

ayanuts berkata...

memang jauh tp mesti slalu dkt di hati :)

cik yuki berkata...

yelah tp tetap sedih sbb da takde kt dpn mata dh :(

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

saya suka merajuk:)) tapi frust bila takde yg pujuk..lol:DD