KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 25 Oktober 2011

Biarkan aku tidur

Assalamualaikum . . hello there !

Pepagi lagi, aku dah mamai . . ingatkan hari ni hari minggu. So, aku nak bangun lewat sikit. Bila azan subuh baru aku sedar yang hari ni bukan hari minggu . . 

Habuannya, aku mengantok sesangat . . 7.20 am . . aku sangat mengantok !












| Sejak bila ada hari minggu dalam hidup aku ni ? |
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

6 ulasan:

sya fieqa berkata...

piqa hari2 bgn lambat..
hehehehe..
pas subuh tdo blk..
hihihi*xbgs sungguh tp buat jgk..
;P

PinQib berkata...

emm.. hidp belajar ke bekeja ke mane ada hr mingguuuu

sekamar rindu berkata...

salam..

nape sampai leh terlupa hari ni..?:))

d_LA berkata...

hari ni best, lps subuh leh sambung tido sbb cuti deepavali..rs cam weekend lak..hehe

Syariniey Amran berkata...

salam

:)
kalau pic ada noise, maskudnya iso tinggi.untuk kurangkan noise kena guna iso y rendah tp tangan mesti xmove sgt kalau tak gambar tak cantik sebab vibration :)

budak penjara berkata...

klu ngntok tido je..xyah pk pape