KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Khamis, 20 Oktober 2011

bertajuk tapi tak beridea | merapu

Assalamualaikum . . hello there !

Aku demam

Tak boleh disorokkan lagi bila kena bebel dengan adik tadi

"Kau tak payah tipu la . . bibir kau pucat . . kau sakit kan ?!"

"Tak lah . ."

"Makan la sikit pastu makan ubat. Aku ada beli air oren . . minum la . ."

Aduh ! Rasa bersalah yang teramat sangat . . uit ! sebenarnya rasa bersalah bila menyusahkan setiap orang yang aku sayang setiap hari tahu ?!

Hari ni macam dirancang - rancang je

Hujan turun dengan lebatnya seolah mengiringi tangisan hatiku (cewah)

Aku pun basah bermandikan hujan . . pffttt

Dengar hotfm tetiba ada nasihat penaja supaya buang everything about your ex ! start new life without him . . pastu, dorang play lagu Bila Cinta by Gio . . adoi ! 


Malas nak cerita panjang . . tapi untung la sebab masih ada orang yang menyayangi aku . . sentiasa ada disisi aku pada waktu camni . . syukur alhamdulillah . . owh . . kamu kamu juga . . terima kasih !




flu ! camne nak tido dengan lena ni ?! hmm | END |
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

4 ulasan:

Addin berkata...

masih ada lagi yang sayang . :)

Lelaki Ini berkata...

jaga diri!
jaga kesihatan!

cik yuki berkata...

addin . . alhamdulillah ^^

cik yuki berkata...

lelaki ini . . baik lah ^^ tq