KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 17 Ogos 2010

dan sebenarnya

aku ni seorang yang penyayang.

hadeh.! kenapakah buat muka macam tu.?! benar. ini kisah benar. ini betul betul bukan cobaan.

damn.!
yelah, orang..kalau penyayang takkan kata diri dia penyayang rite.? biar orang lain yang menilaikan segalanya.

ok la, berbalik kepada penyayang.

wahai anda anda sekalian, telah terjadi sesuatu kepada aku. apabila ada seekor anak kucing telah tertidur kat dalam enjin kereta aku.! (nanti aku upload picturenya..) subhanallah..punya la comel anak kucing tu. ya.! sangat comel dipandang tapi bukan dipegang.~ whuuu..

aku tak takot. cuma sedikit ngeri disitu. mengenangkan zaman kanak kanak ribena dulu, aku rajin bermain dengan kucing tapi asalkan aku main dengan kucing..ibu mesti marah. lepas ibu marah..aku mesti demam. yelah, doktor pun dok membebel tak sudah. katanya.."berhentilah kamu bermain dengan kucing, kerana bulunya memudaratkan kesihatan kamu.." ceh.! dah macam dalam hadis pulak. hahahaha

itulah,
bila dah membesar ni. (urmm..takde la besar mana pun. hmmm..) entah kenapa, aku jadi takut dengan kucing. jangan la kau dekat.!! bila tergesel je sikit. aku punya melompat sebiji macam aku nampak ular. hahaha susah untuk aku ceritakan dengan detail (geleng kepala). anda bayangkan la sendiri macamana tabahnya aku mengeluarkan anak kucing tu daripada enjin kereta aku.  TT__TT  terduga disitu.

walaupun begitu.! aku sangat suka lihat kucing kucing comel. cuma, jangan la mereka mendekati aku. ataupun aku akan lari tak cukup tanah. huhuu.~ camno nak hilangkan fobia nih.?!


nota left hand : aku tekad. aku sangat tekad. jangan la ada kucing dekat dekat dengan aku. TT____TT

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

3 ulasan:

fiQfrozen berkata...

kawan aku tkut ngan kucing smp klo nampak kucing mcm jumpe ngan org minyak hesteria...
hehe

Ad'am Haryth berkata...

:)

Ad'am Haryth berkata...

:)