KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 29 Ogos 2010

ada apa dengan cinta

(jup.! urm..hmm..ok. ok. hihi aku dah cukup umur untuk cakap soal ni. haha)

wah.! tajuk memang market.~

ak ada tanya kat sorang member yang disayangi ini. market apa.? mini market.? super market.? nak tahu die jawab apa.? HOT MARKET. hahahaa..boleh la daripada takde.

berbalik ke pangkal jalan.

korang pernah jatuh cinta.?

aku selalu. yela, cuai sangat. itu yang kalau jalan je mesti silap langkah pastu jatuh. hahaha.~ joke XD

serius ni. korang pernah jatuh cinta.?

aku pernah. takde la banyak kali. kadang kadang. tapi selalunya jarang jarang. hahaa.

tapi, guy tu ta pernah tahu dan aku tak bercerita pun. korang ada tau.? tak kan.? maknenya, aku tak cerita kat korang pun. hahaha

soalan aku berbunyi begini ;

kalau kita jatuh cinta. apa yang tak kena ek.?? (hee..macam soalan budak darjah satu.!)

sejak akhir - akhir ni..aku rasa..ada cinta seram. hahaha ada cinta.? owh tidak.~ hmm..ada ke.?? ni la nak tanya korang. aku tak pandai jawab soalan macam ni. selalunya da melepas baru aku sedar. hahaha

nota cinta : tenkiu korang. sayang korang lebih.!
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

1 ulasan:

almas liyana berkata...

syg kamu juge...