KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 8 Julai 2009

terdesaknya, sangat terdesak dan terdesak. otakku!

Entah kenapa aku rasa nak menulis sekarang ni. (dalam keadaan tergesa2. channel animax sedang iklan..adeh!)

pagi tadi aku bangun lambat. pukul11.
biasa la, kalau dah lambat semestinya kena bebel..
adeh! dengar jela..

pastu, search tenet....bosan!

ok, check GCS website..Transformers: Revenge of the Fallen aku belum tengok lagi..! ehehe tapi, takpe la. aku bukan kaki wayang pown..

pastu, akak aku ye..ye nak gi gak..terdesak sgt aku dibuatnya ahahaha berdoa panjang2 moga GSC Midvelly tak penuh..

Sampai Midvelly..(aku dok dukung adik aku yg chubby tuh! adeh! sakit belakang!) pastu..shit! penuh la weh..! baris panjang..kt board plak.."Sale Fast" hampeh!

aku dah terdesak nih!

akak aku dah wt muka..

GSC THE GARDEN!! ah! nasib baik..dpt la 1st class ahaha


Dalam Panggung ; aku pangku adik aku..ehehe dier la kongker air coke and popcorn aku! adeh! biar jela..ehehe lepas dah sakit hati tunggu iklan yang berlambak tuh. akhirnya cerita bermula..

reaksi adik ; takut (lucu and comel muka dia)

15 minit kemudian..

aku rasa lain macam..bunyi budak tidur berdengkur! adeh! adik aku nih..da tido rupanya..ahaha sampai la citer tamat dia still gak tido lagi. puas kejut die bangun..susah dech!

Balik umah ; perasaan sangat menyakitkan hati bila tenet breakdown! wtf! 3 jam aku call operator..terdesak sgt nk guna tenet..macam biasa, aku gak kene bebel. (sabar jela). tujuan akak aku ngamok kat dorang sebabnya nak tengok live Michael Jackson funeral..! gila aku mcm nih..uhuhu

Macam biasa, pukul1 pagi. aku akan duduk depan tv! channel animax sudah menjadi kepastian! ehehe chibi maruko chan, hayate, the combat butler itu rancangan utama. selebihnya aku layan sampai esok pagi agaknya ahaha

Sekarang, relax jap! aku asyik terfikir nak update blog aku dan adik..uhuhu siap!

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: