KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 15 Julai 2009

my older album

aku bikin kibut lagi. apa lagi, aku dok menggeledah segala pelusuk almari ibu aku. mau dia tak bising ahaha tanpa tujuan. sedang best2 menggeledah at last aku jumpa album lama. adeh! comel2 sungguh aku time kecik2..
uhuhu aku pun tak tau entah bila aku besar...
macam takde beza pun keh3.

aku tak ingat apa yang telah aku lakukan waktu nih ahaha
ahahaha cuba teka yang mana satu aku..?? time ni pun aku tak ingat apa yang berlaku.

aku ingat yang ni! time ni aku tengah berangan - angan nak jadi anggota polis ahahaha time ni tak sedar dunia lagi yang aku ni pendek..uhuhu entah bila besar, aku pun tak tahu ahaha.

adik beradik aku. Khairul Atikah, Khairul Anwar, Khairul Hazwani, Khairul Amirah. Khairul Atikah paling dikehendaki setiap hari sebab setiap hari buat kacau ahahaha

ngade!


aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: