KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 14 Julai 2009

Michael Jackson dengan aku ada kena mengena kah..??

memang ada!!!



protes, tunjuk perasaan, perasaan ditunjukkan..ahahaha

gila meroyan beb! lol! memang la, aku pun minat michael jackson nih. uhuhu tapi aku takde la nak amik pusing semuanya pasal die..



bukan merungut weh!

merengek jew..aku rasa, dah hampir 2 minggu tapi kepala otak and life aku dah macam de michael jackson je. mimpi tentang dia. terdengar lagu dia. cerita dia. pasal dia. channel tv pun macam nak sabotaj kepale otak aku bila de pasal die gak uhuhu



walau pape pun.



aku tak kisah..redha jela. (gara2 si MayaSofia la ni. Nasib baik chantek! adeh!)



*giler! lagu they dont care about us, beat it, triller, you are not alone and...ape huh..?? aku lupa la ahaha






celoteh..celoteh..padahal page pun lagu michael jackson. adeh! kau miyuki...dasar!
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: