KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 14 Julai 2009

finally..episod emosi dah berakhir. aku mula bernafas..

adeh! bz weh..seyez bz aku nih. ehehe


finally aku berjaya siapkan kesemua assginment yang sepatutnya di siapkan last week lagi (last minute work mesti terbaik punye! adeh2!) gile meroyan aku kejap. masalah timbul macam machine gun (<- betul ke aku eja nih..??) hampir 70% otak aku berkecai weh..! icu jap.


walaupun icu, sempat gak tiap2 pagi except weekend aku dok melayan chibi maruko chan, hayate the combat butler, hiwou war chronicles (animax channel) sial dech! mesti korang menyampah giler an..hampir setiap posting aku this week story pasal anime. siot ketinggalan dowh..


however, hari ni otak aku semak gak. pernafasan tidak berapa lancar. aku, balik dari kolej. terserempak dengan group minah school yg paling aku nyampah! adech! wtf! dorang fikir bas tu dorang punya je. seyez bising. aku pula gewdik! gi tak pakai earphone. memang padan la dgn muka aku. shit! pernafasan aku tak lancar weh! jerebu nak rak..hadeh! sedih betul..balik umah baru relax! perjalanan hari ni menyakitkan kepala. dah telan activ fast pun.


mood aku jadi terus ok bila cousin aku yg chumel itu aidamanap akhirnya membuka jugak ruang mengomengnya..gembira sejenak.Weh..support cousin aku tuh coz die owg bru ehehe join her advanture ahaha seperti biasa, buah hati aku tak habis2 dok menepek* lekat je ngan aku. sumenya...*qhukah! seyez unik nama aku dia sebut..adik..adik


*qhukah mean KHAIRUL ATIKAH.
adik asyik nak duduk kat aku hari ni..uhuhu

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: