KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 7 Julai 2009

miyuki, the combat butler itu aku lar...

ahaha kelakar seh! aku masih tak dapat nak fikirkan tajuk entri yg terbaik. adeh! tak boleh la dapat award nobel mcmni..ceh! ade hati nih..keh3. so, tajuk di atas tiada kena mengena dengan post kali ni..

alhamudillah,
finally, dengan nasihat kawan. Aku berjaya siapkan novel a.k.a nobel kecik. ceritanya tak la menarik kot uhuhu (masih kurang yakin diri..adeh!) selain itu aku sibuk dengan aktivit kolej ehehe final project la. giler otak aku nih. IT Network!

Aku de kata yg aku ni hipokrit an..yela! itu la aq rase sangat2. sekarang ni. pukul1 je aku akan duduk depan tv. channel animax 715 akan dibuka. aku akan tengok sampai pagi. kadang - kala dan selalunya tak tidur dibuatnya akakah!

Aku rasa aku belum boleh de SBF (Special Boy Friend) lagi sbb aku sangat sibuk dengan anime, blog, study, bisnes and kebenggongan aku menjawab segala QUIZ2 yang berlambak tuh. adeh! ade TAG yg aku belum settlekan lagi lar ehehe

Another story about my life is..aku di lamar lagi oleh lesbian! adeh..apesal hal ni terjadi..?? ini membuatkan aku semakin gelisah dan sesangat gelisah. aku kena berubah dengan segera. kehadiran dorang dalam hidup aku ni ibarat perkataan "takpe" tapi pada pandangan orang lain.."ini ada pape nih!" hah! yang "ade pape" tu aku langsung taknak! adeh! gila sungguh!

"Lain yang aku tunggu..lain yang datang..shit!"

Pape pun, cerita terbaru. Aku dan kakak aku semakin ngam! aku rasa dia dah berubah dan aku akan berubah juga. Jadi adik yang lebih baik. Parents aku semakin sayang aku dan aku rasa aku semakin gemok kerana semakin hari aku semakin malas makan guna tanganku ini dan semakin banyak suapan dari ibu yang aku terima ahaha nganga mulut ja..

Lagi satu! aku pun rasa aku makin malas bila aku asyik tidur tengahari. yela, malam aku berjaga. ahahahahahahaha hak!

p/s : jangan contohi aku. ikut takpe. ^^
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: