KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 27 Julai 2009

dulu bukan sekarang dan sekarang adakah seperti dulu..??

dulu.
aku bukan macam ni.
meski pun aku sering tertekan tapi tidak seperti sekarang.

dulu.
aku selalu bergembira.
meski pun orang disekeliling buat aku tertekan dengan tomahan hinaan.
dulu.
aku terlalu bahagia.
meski pun aku tidak mempunyai sebarang pilihan dalam hidupku.

dulu.
aku mampu ketawa besar.
meski pun hatiku tidak segembira mana.

dulu.
aku ada kawan agak ramai.
meski pun kenyataannya tak ramai yang mahu berkawan denganku.

dulu.
aku rasa bebas sangat.
meski pun perasaan aku dikongkong keadaan.

dulu.
aku menangis untuk seketika.
tapi.sekarang. aku menangis untuk setiap masa...

adakah aku akan kembali seperti dulu..??

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: