KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 10 Julai 2009

anjakan paradigma. mesti semua happy. (gelak angkuh)

semua tahu. mungkin tak semua ahahaha aku bukanlah seorang yang rajin. adeh! dah address link aku pun si cipunz malas. what else..? takkan rajin kot. errr..

tengok la. semua orang senyum lebar. padahal jantung aku dah nyawa2 ikan bernafas nih! adeh! (tepuk dahi, de nyamuk plak..erm)

mula2 laptop aku ni bersepah dengan assignment (aku memang x-ped wat keje last minit..semua pun tahu..) kemudian, nota dan kali ni tips2 untuk test minggu depan. hadeh!

*bukti kenyataan (lecture aku mesti bangga)

Sibuk sangat la..giler sibuk! (yang penting chibi maruko chan tiap2 pukul1.30pg ngan 2.30pagi aku tak leh miss) ahaha teruk an aku nih!
disebabkan aku dah berubah aku selalu tidur pukul3 atau 4pagi. aku tak tidur tengahari dah! aku dah berubah! aku bukan kaki tidur lagi! (dengan tegas..! cayer la..jangan buat muka macam tu..)
ok la..aku sibuk! chibi maruko chan dah start!

curik teddy bear adik aku untuk bermanja (bagi la adiah teddy bear 1 kat aku next month plz!) uhuhu giler terdesak weh!


aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: