KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 26 September 2011

Typical Days #3

Assalamualaikum . . hello there !

Gud.Morning sunshine . . hari ni, aku punch 6.45 am . . sepatutnya aku dah lewat tapi, ini Khairul Atikah la ! jalan kuching tu, aku dah hafal sangat line traffic-nye . . so, pepandai la speed up dan mencilok - cilok . . alhamdulillah sampai office dengan selamat dan tak tersangkut traffic jam . . hehe

Semalam, aku kepenatan yang teramat sangat . . Rawang-KL-Rawang-KL-Cheras-Rawang . . Err . . bukan la perjalanan sehari tapi aku habiskan 2jam atas jalan . . KL-Rawang-Cheras . . pastu patah balik ke office sebab aku buat overtime semalam . . lunch kebulur jup . . nasib baik disayangi oleh kakakku . . so, Kak Ekin teman aku ke 7e . . beli la apa - apa makanan untuk alas perut . . 

Habis kerja, aku ke Cheras untuk ambil family aku yang aku tinggalkan melepak kat rumah makcik , nak berhujung minggu bersama - sama katanya . . lagipun, penghujung Syawal kan . . huhu aku ikut jela , asalkan dorang happy . . sempat jugak la aku ni berbasikal dengan jayanya . . hehe . . aku tak tahu apa nama basikal tu tapi trend budak zaman sekarang pakai basikal tu . . aku ni, dah terlalu tua kot nak ikut trend dorang sebab kerja keutamaan aku sekarang nih . . kalau beli, bila masa-nye aku nak berkayuh basikal ? hari - hari balik 9 @ 10 pm . . ngee ~

Balik je Rawang . . letih tak ingat ! Terbatal terus niat nak update blog and blogwalking huhu penat sangat ! Sia - sia je open lappy . .

Err . . oke la, nanti aku update entry yang lebih berilmu dan funny tau . . now, aku kepenatan . . so, otak aku kekeringan idea . . sebelum lebih banyak merapu merepek . . baik aku calo dulu ! 




 # Missing my sis Sarah Aqilah Binti Abdul Razak ;(
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: