KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Khamis, 22 September 2011

Typical Days #1

Assalamualaikum .. Hello There !

Hey ! Gud Morning alam semesta . . last nite, kononnya set alarm untuk bangun dan mandi before 5.30 am tapi as usual aku ambil masa 30minute untuk betul - betul wake up from my bed and go to bathroom . . memang macam haram bila berangan - angan nak bersiap selayak puteri tapi kena rushing jugak . . mengejar waktu solat subuh dan traffic . . haishhh !!

Lastly . . bersiap macam nobita lambat ke sekolah . . rambut tak dapat nak blow dengan sempurna, kalau sempurna nanti memang mencarut la dalam kereta sebab sangkut jam . . i hate traffic jam in the morning . . keadaan tu akan membuatkan hari aku spoil sangat . . So, aku lebih rela bangun awal daripada asyik tidur dan mengamuk sepanjang 26km . . with 40 - 60 km/j . . damn it ! muntah ! muntah !

Aku rindu sangat nak update blog ni . . rindu nak blogwalking . . rindu nak mengomen . . arghhh !! banyak sangat rindu . . lately, aku asyik OT dan betapa di office until 8 pm . . lepas bercinta dengan Kak Ekin for 15minute dalam kereta ke rumah dia . . 9 or 9.20 pm aku sampai rumah then mandi and solat isyak . . after that, ambil my 2nd princess balik kerja . .10.30 pm tenaga dah all out . . just buka lappy untuk check jobmalaysia je . . dah tu . . 11 pm dah check in atas katil untuk tidur . . time tu, aku dah sakit ! takdenye nak berjaga lewat malam T-T

Today, aku tak sabar nak sampai office and now here i am . . whops ! sorry ! it not b'coz my poyo bos tu *tapi heaven jugak kalau kacau bilaukan hidup dia hahaha* arghhh !! aku fikir apa ni ?! jangan benci orang sangat khai . . nanti jatuh cinta . . mati ! 

Ok ! ada 2 reason . . 1st # Wanna meet my beloved and lovely sis - Kak Ekin, Kak Ati, Kak Lenny and not forget to Kak Amy and Kak Hana . . they are still in my mind . . 2nd # Tak sabar nak update my blog - act, every morning otak aku sangat fresh untuk mengupdate blog but kerja yang berlambak kat office membuatkan aku sangat excited untuk menyiapkan seawal 6.40 am hahaha wtf ! pekerja permanent pun tak serajin aku . . gov sangat rugi kalau still nak reject aku setiap kali interview . . bodoh sebab asyik ambil kaum kerabat sendiri yang semuanya style cipan malas ! hahaha 

Woo . . 7.33 am already . . late for finish my work . . gotta go . . bye !

Oh ! Continued later . .

# Rindu kat page Mummy Syafie sampai termimpi - mimpi . . hahaha




aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

1 ulasan:

Tieah Madian berkata...

Lama jugak tak masok blog iniiiiiiiiiii.. Samalah kita ek, rindu nak BW dan update blog cam dulu2.. Sekarang agak bz, terpaksa curi masa nak m'update.. Tu pun seminggu 2,3 kali je kot..