KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 22 Disember 2010

i'm back !

Bagi sesiapa yang sangat mengenali aku secara dekat memang mereka sangat pasti, tak dinafikan malah aku mengakuinya juga..kekadang aku ni sangat cute. Hahahaha


Tipu je.! Jangan percaya statement diatas tapi kalau dah percaya tu. Teruskan... ;P

Berbalik ke jalan yang benar.

Yup.! Sebenarnya, aku ni sangat cintakan bidang penulisan dan bercita – cita untuk jadi penulis bebas memandangkan aku telah terlepas peluang untuk menjadi seorang journalist (yang sebenarnya aku tak berbakat pn jadi journalist haha) dan sebenarnya, aku pemalas. Haha aku decided untuk menjadi bloggers yang under‘duduq’ takde la se-fofular Hanis Zalikha sampai masuk paper..*beliau sangat saya kagumi sejak awal penglibatan saya..Luv u.! I am your 2nd fans after HIM.! (jeles dowh mamat tu wt vidiyo sweet sgt.!) haha*

+owh..saya baru lepas habis baca blog Hanis Zalikha+
(sempat je.! Hahaha)

So, mana aku pergi selama ni.?? Hampir berbulan lamanya tak update blog. Haishhh..siap deactive lagi *ayat facebook* supaya orang lain tak baca. Hahaha apakah yang telah berlaku dan dilakukan.? Jeng.! Jeng.! Jeng.! Sila nervous eh.! Hohoho


Aku sebenarnya....


Sebenar – benarnya...


Yang sebenarnya....


Aku cantik.! Hahahhaa *kompom si Mimi and si Kila meluat gila ngan aku time ni..!*

Tade la guys.! Aku tengah busy an diri aku ni after kecundang dalam cinta. Hihi ini pun tipu gak. Aku nak bercinta.?! Hmmm...hehe *gebang gila aku ni an.? An.? ;))* aku sebenarnya sangat busy dengan keje la. Haish. Perlu bekerja kuat dan kuat lagi untuk menjana pendapatan seharian. Hehe berwibawa gilak.! ;))

2nd reason adalah, aku perlu berebut line tenet. Since aku ajar ayah online youtube ni, balik kerja youtube. Cuti youtube, youtube je kejenye..haish.! huh.?? Buat apa.?? Aegooo..kalau adik aku bukak vdeo2 citer and mv korea *adik.! Jangan lupa vdeo SHINee ek.!*, ayah aku pulak hindustan.! Nahhh.! Buffering tak ingat masing – masing. Yang aku ni (pakai wireless) nak bukak page blog tu, bangun, tido, makan..sume da settle tapi..hmmm..memang sangat berperasaan tegang oke.! Now, dah ada P1 4G.! Hahaha sila jeles ek.~

3rd reason lak, aku buat ‘casa impian’ sikit kat blog aku ni. Back from basic and my fev color. White.! Jiwa kacau la pakai warna lain..haha white juga yang melekat dihatiku.! Hehe selain itu, aku menambahkan ilmu mengedit aku (yang tak bertambah – tambah langsung.! Haha) dan juga ilmu berblogging aku ni (yang memang takde turun naiknye..hihi) semuanya kerana nuffnang aku pun tak pernah bertambah selepas aug 2010.!! Arghhhhhh...jiwa berperasaan tegang.!

Hoh.! Banyak tol reason aku. Ngee..~

3rd reason ta leh pakai. Haha tengok la. Aku bukan renovate pape pun.! Dengan background yang tade kena mengena dengan kisah seorang perempuan dan header yang...hahaha memang lari tajuk lah.! Aegooo..sbr jela an dengan kePELIKan aku ni. Hahaha

Kesian korang. Mesti berperasaan tegang jugak bila nak blogwalking je tak boleh. Hehehe..*perasan dah aku ni, macam ade je orang yang rindu aku.??* btw, tenkiu for my blogger fren, shybie sebab sudi menanti kehadiranku.! Hahaha *sila jeles ye. aku ada peminat setia..hahahhaa* tanks much.! much.! ;)

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: