KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 25 Oktober 2010

rasa yang busuk

cis.! update je terus luahkan perasaan. hadoiyai. what happen with me.?! warghhh.! i'm so stress with my life. others never give me a good feeling. why treat me like this.?! ini tidak adil.!

woahhh.! why im so emo.?? not good lah.

happy story is i'm in happiness love. i'm in love bebeh.!! warghhh. i never expect more then now. b'coz, i just playing around. menjalankan tanggungjawab dan ikhlas (even perit dan sangat terluka before. nangis sampai tertido. makan coklat bebanyak sebab sakit hati then obesiti..huhu). seyes, aku tak pernah meminta untuk memiliki. kalau aku dah miliki sesuatu, akan ku jaga sehabis baik. biarpun ada masanya aku tidak sengaja membiarkan.

guys. pernah rasa 'perasaan yang sangat busuk' tak.?! bila korang dah start fedup dengan seseorang yang korang sayang then korang dah jadi tak kuasa nak melayan sedangkan korang masih sayang. bila korang rasa dah tak sehaluan sedangkan masih lagi sayang. bila korang rasa sangat taknak jumpa dia lagi dah.! putus.! putus.! tapi sebenarnya nak jumpa.! rindu.! bila semua yang korang buat, dia akan jadi moody. dan korang start 'arghhh.! malas lah.!' then korang jadi jiwa kacau. penah rasa tak.?!

huhuu kesimpulannya, aku stress dan tak dapat nak kongsi dengan korang. huhuhu

psss : sorry la. tulisan kali ni merepek meraban. hm. sorry..takde mood.
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Aidy Shahiezad berkata...

contra feeling issues la nie...
relax... bawak2 kan tempoh cool off dulu...
then, check balik samada still cmtue.. :)

visit my latest entry:

Sehari Berdansa Kara'Oke...
http://aidyshahiezad.blogspot.com

Biela Sapine berkata...

RELEKSS, TARIK NAFAS HEMBUSSS..HUUUHHHH