KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 13 Julai 2014

World Cup 2014 Germany

Korang boleh fikir tak ? Mesti tak kan ? Malas fikir la tu . . . ㅎㅎㅎㅎ

Germany pergi final . . . 

eh, siapa yang follow aku daripada zaman hingusan pasti tahu aku memang setia dengan Germany . . 

Nak tengok live ?

아니해요 ! . . . anihae yo !

Kalau aku tengok live, kalah ar dorang nanti . . !

안돼 ! . . . andwae !

sob sob sob . . luck aku tak berapa baik la bila tengok bola nih . . asal aku tengok je kalah . . tapi . . macam rugi lak kalau tak tengok . . tapi . . kalau tengok mesti ayah aku join sekali . . sign


ayah aku, bila tengok bola, mulut dia kalah pengulas bola sepak . . ada je yang dia nak komplain . . nak kata tiap petang gi main bola kat padang . . game bola sepak pun aku tak pernah tengok dia main ! . . ayah . . ayah . . ~



| Go Germany Go |

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: