KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 12 Julai 2014

Bakat Terpendam

Aku ada bakat terpendam yang tak boleh nak dipendam - pendam lagi nih.

PELUPA

Ini pula adalah perkara - perkara yang kau jangan harap aku akan re-act bila kau tanya aku dan kau elak - elakkan la diri kau daripada bertanya pada aku soklan - soklan cepu-mas nih juga diminta bawa banyak - banyak istifar. Ingat Allah swt ye sayang :


  • Kau cerita kat aku A sampai Z apa yang kau nak cerita lepas tu kau tanya aku "betul tak Yuki ?" pastu aku akan jawab "betul la tu" TETAPI aku tak tahu apa yang betul dan tak. Erm .. Sorry 
  • Kemudian, kita pun rancak berbual. Bual punya bual, kau tanya aku "Macam yang kau cakap tadi la ..." aku pun jawab "a ... haa .." TETAPI aku tak tahu apa yang haaa sangat tu. Ops .. Sorry
  • Seterusnya kita pun berjumpa di superduper market dan kau pun tegur "oit, beli apa tu ?" aku tersenyum dan menjawab "macam biasa la, cari buah untuk berbuka puasa nanti.." dan kau pun berlalu pergi sambil aku masih lagi tersenyum. TETAPI siapa kau ?! (Padahal kita berkawan rapat. sangat rapat. Aku minta maaf, memang salah aku sebab lupa dan aku tak sengaja) Sorry
  • Sekali lagi, kau call aku dan aku sememangnya tak save number kau sebab kau takkan faham penyakit aku ni. Jadi, aku memang akan tanya ".. hahahaha .. Kau ni kelakar la, by the highway siapa kau ?" Hmm Sorry.
Banyak kalau nak aku detailkan tapi aku bukan seorang yang detail dan aku sendiri dah lupa nak tulis apa lagi. lagi. lagi dan lagi. Aku ... sorry ! hehehe tenkiu ye budak rajin membaca. HAI ! Aku Yuki. ^^

Sorry mean Not Sorry .. boleh ?? ^.^


aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

1 ulasan:

Hans Hanis berkata...

hehehe
suka point nombor satu tu