KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 30 Mac 2011

bila rasa gagal ??

Assalamualaikum . . hello there !

Dalam hidup ni. Pernah tak kau rasa sayang yang teramat sangat pada kawan kau. Sampai, dia cuma jatuh dan terluka tapi kau yang menangis teresak - esak pastu hati kau jadi tak keruan bila tengok dia sakit macam tu walaupun dia cakap kat kau dia OKEY !

Dalam masa yang sama kau lebih pentingkan dia daripada boyfriend kau padahal kau pun tak boleh hidup tanpa boyfriend kau tapi kau takde sebab yang kukuh untuk katakan dia tak penting dalam hidup kau ?! Kemudian, ada masalah besar melanda diri dia buat kau rasa marah dan rasa gagal . .

Kau marah sebab kau takde dengan dia untuk tengok keadaan dia dan kau rasa gagal sebab kau lebih emosi daripada dia. Oit ?! Apa jenis manusia kau ni ??

Lebih teruk lagi, selama sebulan tanpa dia . . kasih sayang dia . . kau tetiba dah pandai nak gelak ?! tetiba kau pandai nak bergaul dengan orang lain ?!

Hmmmm . . . satu je perkara yang kau masih tak boleh nak cakap dengan dia . . perkara yang kau patut cakap ataupun kau tak cakap langsung in the end . . kau akan terluka sendiri ??

*takde alasan yang kukuh !*
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

fzikuz berkata...

hurm, mcm bnyk conflik brlku.. ape2 pn stay cool ya! ^^

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

tw ta pe. sedih tol. hmmm tnks ;)