KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 27 Julai 2011

Terima Kasih

Assalamualaikum . . hello there !

Aku sepatutnya dah tidur . . memandangkan kesihatan aku tak menentu malam ni, tapi aku terjaga dan aku nak beritahu ada perkara yang mengembirakan hari ni . . hal tu hampir membuatkan aku menangis . . heee

Pagi tadi, aku dapat sesuatu yang aku minta dari sis . . bila dengar, aku rasa nak menangis. Aku tahan airmata dan sangat terketar lutut dibuatnya kerana terharu . . mungkin bagi sesetengah orang perkara tu merepek merapu tapi aku tak sangka dia betul - betul bagi ^^ tersenyum sampai ke telinga . . hehee 

Bukan kesempurnaan yang aku minta, cukup la sekadar apa yang ada . . terima kasih Tuhan kerana berikan dia kepadaku . . terima kasih kakak sebab sudi melayan karenah aku . . 

Alhamdulillah . .

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: