KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 4 Julai 2011

Dulu dan Sekarang

Assalamualaikum . . hello there !

Hyepp . . skodeng lagi la tuh . . err . . sorry, aku akan skodeng blog korang bila kelapangan . . ini bukan janji tapi pasti ! heee *muka gatal*

Aku tak suka nak cerita tentang orang lain tanpa sebab tapi aku nak citer jugak ! aku sayang sis aku dan family aku sangat - sangat ! sila jeles ^^ aku memang takmo citer pasal orang lain tapi nak cerita tentang aku . . err . . tak ! bukan nak promot diri aku yang sedia lahir cute comel anak ayah ni . . tak !

*oke, sebab aku takde idea nak update blog -.-*

PEMALU (muka tak malu)

"Dalam phone . . kesengalan kau terserlah . . loyar buruk kau . . huh ! jenuh aku layan . . tapi, bila jumpa . . diam ?! sepatah aku tanya, sepatah kau jawab . . ?! haishhh sabar jela . ."

erk . . ?? aku tak tahu la, aku memang camni kot . . heee . . bagi aku masa sehari dua lagi . . jangan takmo jumpa aku lagi pulak ?! hahaha faham ?!

"Dulu, macam belangkas . . dah macam kembar siam . . berdua je . . sekarang jumpa, kau malu - malu kucing apesal ?! siku nanti . ."

errrrr . .  entah lah . . lain kali, jangan berpisah lama - lama sangat dengan aku . . hahaha . .

"Banyak cakap eh . . jumpa tengok ?!"

ahhhh !! jangan ar ugut aku camni ! -.-" *bukan takmo jumpa tapi . . aku kurang keyakinan diri lah*

CHILDISH & SILLY

"Mcflurry Oreo !"

"Jigs !"

"Ayam Goreng !"

"Coklat !"

"Megi !"

"Megi goreng !"

"Megi telor !! hahaha . . erk . . lapar pulak . ."

"Teddy bear ! comelnyewwwwww . . ~"

"Sup Ayam !!"

"Ayam !!"

"Err . . sayurrr ?? hmmm . ."

"Nasik ?! arrr . . "

"Sos ?! naaaaa !!"

"Susu ?! Tidakkkkk !!"

"Kucing ?! Arghhhhh !! Tolongggggg !!"

"Semalam, aku mimpi couple dengan Onew Shinee . . err . . weh ?! Asal blah ?! betul ar weh . . die siap bawa aku jumpa dengan Soe Hyun Girl Generation lagi ! oit ?! haishhh ! blah camtu je ?? aku salah cakap ke ??" hmmm . . .

"jugeodo mot punae naega eotteohke neol pone . . garyeo geodeun  tteonaryeo geodeun nae gaseum gochyeo nae apeuji anhke na saragal surado itge andwindamyeon eochapi ussal geo jugeodo mot punae . ."

erk . . 2AM . . Even If I Die, I Can't Let You Go . . ^^ fev song !


Kacak wehhhhh ! Luv yeaa !










THE END ! aku sebenarnya nak change layout and header blog aku ni . . tengah cari idea . . yelah, untuk pengenalan diri . . link ? STILL cipunzmalas . . ! heheeee . . errr . . ada idea ??

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: