KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Khamis, 17 November 2011

Kpop - Music Bank 111104 (Top 3)

Assalamualaikum . . hello there !

04.11.11 - Music Bank berlangsung dengan jayanya . . dan aku rasa teruja sebab semua lagu memang best ! Banyak lagu baru yang tak dinafikan sesangat la memukau aku . . (walaupun tengok siaran ulangan je T___T) . . hari ni baru dapat update

#1 D-NA/The Boss - Lady

daebak ! aku gilakan suara si Hyunmin ! walaupun si Karam hensem sesangat ! hehehe *gila*

#2  BEG - Cleansing Cream

Lagu ni lebih best daripada sixth sense . . seyes ! *ringtone hp ku ! hehehe*

#3 SNSD - The Boys

Tak tahu nak cakap . . mereka memang kegilaan aku sejak zaman genie, gee, hoot, oh ! dan zaman - zaman akan datang . . hehehe gegirl sangat kan aku nie ?? heee



| Aku kepenatan . . perlu rehat ! nanti la, aku update cerita yang lebih berfaedah . . hehehe tc guys ! take care Tieah !! bye |

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

1 ulasan: