KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 6 November 2011

Kenapa bertemu untuk berpisah

Assalamualaikum . . hello there !

Hmm

Hari ni, dah 4 hari Kak Ekin balik kampung . . maknanya, dah 4 hari aku ditinggalkan . . ada lagi 7 hari . . lamanya . .

Entah kenapa . . aku rindu die sesangat . . tapi, aku taknak mesej die . . sebab aku rasa sebak setiap kali mesej die . . airmata ni asyik nak mengalir je . . hmm . . entah kenapa, kali ni aku rasa kehilangan sangat . . itu la, pada mulanya aku fikir sehari dua lagi oke la aku ni . . boleh je hidup tanpa die . . hm sebenarnya . .



Aku kena tempuh 7 hari lagi . . azabnya . .

Tapi

Macamana untuk tempuh selamanya nanti ?

31 Dec 2011

Die dah balik Kelantan . . ah ! dalam Malaysia je, bukan ke mana pun ! Tapi . . ada ke masa aku dengan dia lagi ? Kalau die menangis, ada ke aku nak lap airmata die lagi ? Kalau aku down, ada ke die nak bagi aku semangat lagi ? Kalau aku menangis, ada ke die untuk menangis sekali dengan aku ? Jauh kot . . aku tahu hubungan jarak jauh macamana . . |menangis|



"Pergi la ! Kai oke je bila akak takde nanti . . boleh la berjimba - jimba di 7e dengan jayanya . ."


Beri la aku kekuatan . . Ya Allah !

|menangis|
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

3 ulasan:

mummysyafie berkata...

mesti kak ekin tu orang penting sampai berpisah 4 hari yuki dah merindui dier sangat2 kan..

sabar tak..tak lama lagi balik la tu

cik yuki berkata...

sedang bersabar la ni kak . .

d_tieah berkata...

Tak payah nak nangis wei.. Aku ni nak mintak tolong.. PM aku kat fb no fon kau ye.. URGENT!!!