KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 18 Disember 2011

Sekali Lagi

Assalamualaikum . . hello there !

Kalau lah mulut ini boleh berkata - kata, meluahkan apa yang terbuku didalam hati . . entah apa yang akan jadi ? Yang pasti, kau akan pergi bila tiba masa itu nanti dan aku . . akan kembali menjadi seperti apa yang sering aku lalui sebelum ini . . melayari hari - hari suram . . memikirkan tentang kehidupan yang sebegini singkat.

Kau tahu ?

Aku tak mahu kau tinggalkan aku sendiri . . tak mahu kau hilang daripada fikiran . . lenyap daripada pandangan mata . . pergi jauh daripada diri ini . .

Sekali lagi . .

Kita perlu berpisah dan kali ini . . mungkin lama atau mungkin selama - lamanya . . aku tak mahu itu ! tahu ? aku tak ingin itu ! tolonglah aku merayu padaMu Tuhan . .






Jangan Pisahkan kami . .
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sabar n tabah okeyh!

fzikuz berkata...

Dia semsetinya seorng yg sgt pnting kn? Sabarlh.. ^^