KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 14 Ogos 2011

#1 Aku Kat Pejabat

Assalamualaikum . . hello there !

"Yeah ~ Yeah ~ raya !"

Erkk ?? Erm . . raya lambat lagi dik . . jangan syok sangat main mercun buatan tangan ni, nanti hilang tangan . . berpada - pada la  . . bukan akak takmo bagi main . . akak faham . . tapi, zaman akak dulu kitorang ni bodoh sikit nak upgrade mercun  tu tapi akak tau, kome sume dah membesar dizaman IT ni . . serba bijak pandai . . heee . . sayangi la jari jemari anda ^^ *geli pulak dengan perkataan "akak" tuh*

Habis dah pesanan penaja tak berbayar ~

Hyep . . aku kat office nih . . buat apa lagi kalau bukan bekerja, cari duit raya . . hehehe bulan ni, aku bekerja 7hari seminggu . . jadi, aku dah takde sangat masa nak berfacebook . . berblogging . . bersosial . . lebih - lebih lagi, kat office ni . . sume site die nak block . . haishh  . . hari ni, tenet laju pulak . . so, ada chance la nak update perkembangan terkini budak perasan artis nih . . heee



Oke lah ! Nak siapkan kerja ! Bye . . jaga diri ye . . heee
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

nana ker berkata...

khai..z0mbie tyme j0m..
hahaha
=P

econpolics berkata...

hahaha,,,intro mmg style