KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 7 April 2014

Should I shout ? "I'm Back !!!"

Assalamualaikum.

Wah, tittle, tak boleh nak humble langsung. kekeke. However, I'd like to thank to myself because, I've alot courage to start writing with my broken grammar here. So, let we start with bahasa kebangsaan kita.

Hai, nama saya Khairul Atikah. I am the most silly girl on earth. Girl ? or woman ?? Arghhh ! Saya dah tua !! Ini adalah tahun dimana, aku rasa tak lama lagi (walaupun 25tahun lagi) aku akan capai usia SETENGAH ABAD ! InsyaAllah ...

(...blank...)

(...few second...)

(...still buffering...)

(...loading...)

Ya, nampaknya siaran tergendala. Kita akan berjumpa lagi dalam penulisan akan datang. Selamat istirehat dan selamat malam ... 안녕 ^^
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: