KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 10 April 2011

anugerah

Assalammualaikum . . hello there !

Setiap yang pergi takkan kembali . . ini ayat yang selalu kita dengar tentang sebuah perpisahan . . yang patah tumbuh berganti (macam pelik je ayat ni . . haha) . . tapi, kalau ayat ni . . aku tak berapa sokong sangat . . mustahil untuk mengantikan tempat seseorang tu dengan mudah . .

Dalam dunia ni, aku paling takut dengan kehilangan dan yang lebih aku takut lagi . . berjumpa dengan orang yang salah . . ada ketika aku tertanya . . Ya Allah ! kenapa kau pertemukan aku dengan orang yang salah ?! . . namun, aku sedar dan pasti . . suatu hari nanti aku akan bertemu dengan orang yang betul . .

Yang faham aku . . sudi melayan karenah aku . . paling penting . . tidak menipu aku ! jujur dan ikhlas melakukan segalanya . . aku tahu tuhan itu maha adil . . mustahil untuk Dia membiarkan aku sedih berpanjangan . . maka, dianugerahkan olehNya kepada aku seseorang yang tidak pernah aku duga sejauh ini perkenalan aku . . TERIMA KASIH YA ALLAH !

Aku bersyukur dan berharap sangat . . anugerah ini akan ku jaga sebaik mungkin kerana tidak ternilai dengan wang ringgit . . sejujurnya . . aku mula menyayangi beliau . . sangat berharap . . beliau adalah orang yang tepat untukku dan bukan orang yang salah lagi ! Tolonglah aku YaAllah ! Pelihara la beliau . . sayangi dan kasihi la beliau . . YaAllah . . terima kasih kerana anugerah ini . .


Saya dah ada KAKAK !

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

teyn teyn berkata...

kakak awak ker tu ? cantek.

vidadarisakura berkata...

jagalah kakak baik2. hee